Monday, June 1, 2009

Елементи на любовта

Елементи на любовта:
- Светлина
- Топлина
- Мисъл
- Условия за растеж
- Условия за цъфтеж
- Условия за връзване на плод

Как се проявяват у мен елементите на любовта?

Светлината е Словото. Тя служи да достигне до нас информацията. Всеки предмет пречупва и отразява еднаквата иначе светлина различно и така до нас достига информацията за заобикалящия свят. И ние можем да разберем какво да направим по-нататък. Така и словото - буквите и думите, се подреждат от различните знания и идват при нас. Поканил съм Светлината и Словото да бъдат заедно с мен в този живот. Тя е огряла пътя ми, аз го виждам и чувствам осезаемо, а наоколо е много красиво. Имам под ръка много слово, много информация и аз ще вървя нагоре бавно, уверено и приятно.

Топлината е това, което носи и съдържа движението. Това е енергията, която ти дава сили. Веднъж огрян и разбрал реалността, на мен ми трябват сили за да реализирам решението ми. Топлината и силата са в мен. Аз съм много топъл и много силен човек. И ставам все по-топъл и силен, защото Източникът е в мен. Или по-скоро аз съм в Него. Аз самият не произвеждам топлина и сила, но ги нося в себе си като тръба. Нямам нищо против топлината и силата да се движат и потокът да преминава към всички останали, които имат нужда от тях.

Мисълта е моето решение, моят избор. Изборът ми как да приложа знанията и силата, които са достигнали до мен. Мисълта е посоката. Аз избрах моята посока. Всичко вече опитах и само при Бог ми харесва. Искам да се движа в пътя на хармонията със себе си, природата и Бога. В пътя на разумното, на интелигентното, на красивото, на възвишеното. Пътят, който на повечето хора се вижда хем труден, хем безсмислен. А той е най-лесния и смисления. Лесен е, защото трябва само да решим и да го желаем чистосърдечно, а е смислен, защото е единствената посока, в която мога да се развивам.

Условията за растеж - в този период Бог е създал и реализирал най-добрите условия в моя живот. Абсолютно нищо не може да ми попречи да цъфтя и нося плодове. Нямам спънка. Доколко да раста избирам аз. Опитвам се да уловя баланса, защото прекалено бързия растеж е тумор. Трябва да растеш като минаваш през всяко стъпало, защото така освен че набираш височина, ти се аклиматизираш към живота по-горе.

Да цъфтя, означава да се отворя за приемане на новото, чуждия прашец, да създам нещо красиво, на което другите да се радват. Цъфтежът започва след като поне донякъде съм пораснал. За някои области аз вече цъфтя за други съм още малък, а за трети съм едва покълващо семенце (например музиката).

Да завържа плод означава да приема прашеца и да му дам възможност да се слее с мен. Ако това, което се получи е добро, ще дам плод. Ако не е, няма, и силите ми ще се пренасочат към нещо друго. Някои хора цъфтят, но са толкова несъвместими с новото и различното, че не завързват плод. А според мен трябва да се опитваме да съвместяваме нещата доколкото е възможно. Защото така се създава разнообразие и богатство във вселената. Мисля, че позволявам на доста нови неща да проникват в мен и да ме опрашват. И пак тук трябва да има много мъдрост.

Написано на 16.09.2007

No comments:

Post a Comment