Sunday, May 31, 2009

Отговорът е в мен

Аз съм важен, много важен, защото отговорът на моите въпроси е в мен.

Учението ми показва един пример, един имагинерен свят. Това не е съвсем моят свят. Но изучавайки учението, аз ще се науча как да давам отговор на въпросите от моя свят. И всъщност какви да бъдат моите решения и моите избори в моя свят. И какви желания да преследвам и храня. Защото моите решения, избори и желания, са моите отговори на моите въпроси.

Сегашните времена са приказни за мен. Сега съм галеник на Рая, пия вода от извора, храня се с чистото духовно мляко, раста и укрепвам. Тичам напред, постигам цели. Един ден може да не е така. Един ден могат да дойдат трудностите. Един ден благодатта може да си отиде. Един ден мога да бъда изоставен. Един ден мога да загубя всичко, да остане само пепел. От цялото си сърце се моля в този ден да не загубя искрата, онова миниатюрно семенце, което ме свързва с Бога. Защото имам ли него, имам всичко, което ми трябва.

Вярвам, че аз всъщност съм това саменце. И че аз няма никога да загубя себе си. И че всичката тази красота около мен ми е подарена, дарена за благословение и за огряване на другите, не на мен. Вярвам, че на мен не ми е необходимо нещо повече от това да съм семе. А нека всичко около това семе да ползват другите - всички други. Това семе съдържа всичкото щастие на земята.

Отговорът е в мен.

No comments:

Post a Comment